[Pdns-users] PowerDNS Presentation over at 'SIDN Relatiedag'

bert hubert bert.hubert at netherlabs.nl
Sat May 16 21:18:58 UTC 2009

(Message in Dutch about a PowerDNS presentation to be held at a Dutch SIDN
registry event which is open to SIDN participants only - many of them
subscribers to these lists)

Beste PowerDNS-gebruikers & SIDN-deelnemers/registrars,

Op 18 juni organiseert SIDN de Relatiedag voor haar registrars in de
Amtserdam ArenA, alwaar ik zal spreken over DNS-beveiligingsproblemen en
oplossingen.

Ik ontmoet graag gebruikers van PowerDNS, dus werk je voor een
SIDN-registrar, kom vooral! Naast mij staan er nog veel meer interessante
sprekers en onderwerpen op de agenda, zoals Notice & Takedown (Arnoud
Engelfriet, ICT Recht), IPv6 (Sander Steffan, RIPE) en het actuele
wetsvoorstel omtrent het verlengen van abonnementen (Joost Linnemann,
Kennedy Van der Laan Advocaten).

Verder is er een lunch en een borrel - alle gelegenheid dus elkaar te
spreken!

Kijk voor het volledige programma en de aanmeldprocedure op
http://www.relatiedagsidn.nl of op de deelnemerssite van SIDN.

Ik zie jullie graag op 18 juni.

Groeten,

Bert Hubert